پرورش لیدر توانمند، رمز درخشش شرکت های بازاریابی | خانواده و فضای مجازی
پرورش لیدر توانمند، رمز درخشش شرکت های بازاریابی
پرورش لیدر توانمند، رمز درخشش شرکت های بازاریابی – در شرکت های بازاریابی شبکه ای سازمان های فروش، قلب آن شرکت محسوب می شوند و همه شرکت ها به دنبال جذب افراد قدرتمند برای توانمندی سازمان های فروش شان هستند. بازاریابان قدرتمند افراد جذابی برای هر شرکتی به حساب می آیند؛ زیرا توانایی فعالیت سریع و ساختن سازمان بزرگ را دارند
در شرکت های بازاریابی شبکه ای سازمان های فروش، قلب آن شرکت محسوب می شوند و همه شرکت ها به دنبال جذب افراد قدرتمند برای توانمندی سازمان های فروش شان هستند. بازاریابان قدرتمند افراد جذابی برای هر شرکتی به حساب می آیند؛ زیرا توانایی فعالیت سریع و ساختن سازمان بزرگ را دارند. همچنین بخش عظیم درآمد شرکت ها از فعالیت نتورکرهای کلیدی به دست می آید؛ پس طبیعی است که همه شرکت ها به ویژه شرکت های تازه وارد در این صنعت به دنبال جذب نتورکرهای مشهور و قدرتمند باشند.
جذب لیدرهای توانمند در کنار جذابیت هایی که دارد، صدماتی را نیز ممکن است بر شرکت وارد آورد.
از جذابیت های ورود این افراد به شرکت در انتقال سازمان فروش آن از شرکت قدیمی است. شاید در ابتدا این کار مفید و خوشحال کننده به نظر برسد، اما دلایل این جا به جایی نیز باید مورد توجه و تأمل قرار گیرد. برخی از این لیدرها به دنبال فرصت جدید و طرح بازپرداخت بهتر هستند و این موضوع دلیل اصلی جا به جایی آن ها است. اما برخی دیگر به دلیل عدم توافق با مدیران شرکت سابق این اقدام را انجام می دهند. یان رو، یکی از کارشناسان بازاریابی می گوید: «می دانم که خیلی از افراد سعی می کنند، کسانی را وارد کنند که سازمان قوی شان را هم با خودشان به شرکت جدید بیاورند، اما من چنین افرادی را اصلاً وارد شرکت نمی کنم؛ چرا که آن ها همان کاری که با سازمان قبلی شان کرده اند، روزی با سازمان من خواهند کرد و این خیلی دردناک است که در یک ماه به یکباره ۳۰۰ نفر را از دست بدهی.»
این افراد قدرتمند برخی مواقع از جایگاه خود در شرکت سوء استفاده می کنند و شرکت ها را تحت فشار قرار می دهند تا مجری درخواست آنان باشند و در صورت عدم پذیرش شرکت، اقدام به تهدید و در نهایت جا به جایی از شرکت می نمایند.
بهترین راه حل ها برای شرکت این است که به جای جستجو و جذب لیدرهای مشهور و قدرتمند به دنبال توانمند سازی اعضای سازمان هایشان از طریق فراهم کردن امکانات آموزشی و حمایتی از آنان باشند.
با سرمایه گذاری بر روی افرادتان در سازمان ها می توانید تک تک آن ها را به افرادی توانمد و وفادار تبدیل کنید تا درخشش و ماندگاری را برای شرکت تان به ارمغان بیاورند.
منبع: ایران هشدار
به کانال تلگرامی انجمن خانواده و اینترنت بپیوندید. familyweb@
پرورش لیدر توانمند، رمز درخشش شرکت های بازاریابی پرورش لیدر توانمند، رمز درخشش شرکت های بازاریابی پرورش لیدر توانمند، رمز درخشش شرکت های بازاریابی پرورش لیدر توانمند، رمز درخشش شرکت های بازاریابی پرورش لیدر توانمند، رمز درخشش شرکت های بازاریابی پرورش لیدر توانمند، رمز درخشش شرکت های بازاریابی پرورش لیدر توانمند، رمز درخشش شرکت های بازاریابی پرورش لیدر توانمند، رمز درخشش شرکت های بازاریابی