خانواده و فضای مجازی کتاب فرزندپروری در عصر دیجیتال
تالیفاتفعالیت هاکتابخانه

کتاب فرزندپروری در عصر دیجیتال

کتاب فرزندپروری در عصر دیجیتال

کتاب فرزندپروری در عصر دیجیتال ، اثر علی‌محمد رجبی و به همت مؤسسه #مسیر_رسانه منتشر شد.

این کتاب براساس تجربیات علی‌محمد رجبی در مدیریت وب‌سایت «خانواده و اینترنت» و تعامل با والدین و نوجوانان در کارگاه‌های آموزشی تألیف و گردآوری شده است.

جامع ترین فایل پاورپوینت آسیب های فضای مجازی را با ۹۰ اسلاید به روز و کاملا حرفه ای از اینجا دانلود کنید.

دانلود پاورپوینت جامع آسیب های فضای مجازی

🔹رجبی در این کتاب سعی کرده است با زبانی ساده و کاربردی و با استفاده از محتوای چند‌رسانه‌ای، مهمترین خطرات پیش روی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را به والدین معرفی کند و متناسب با هر موضوع راهکارهای پیشگیری و کنترل دامنه آسیب را آموزش دهد.

🔸در کتاب حاضر با موضوعاتی مانند اعتیاد اینترنتی، بازی‌های رایانه‌ای، دوستی‌های اینترنتی، رفتارهای بیمارگونه در شبکه‌های اجتماعی، رابطه فضای مجازی و اعتیاد به مواد مخدر، سواد رسانه‌ای، شیوه‌های آشنایی کودکان با سواد رسانه‌ای، مخاطرات فضای مجازی برای امنیت و حریم خصوصی کودکان و نوجوانان و راهکارهای پیشگیری و کنترل آن‌ها آشنا خواهید شد.

🔹این کتاب که به قلم علی‌محمد رجبی معاون آموزش انجمن سواد رسانه‌_ای ایران نگاشته شده، در ۱۸۰ صفحه و با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان روانه بازار نشر شده است.

🔸لازم به ذکر است جزئیات برنامه رونمایی و جشن امضا این اثر با حضور مؤلف و کارشناسان فضای مجازی متعاقبا اعلام خواهد شد.

📌جهت تهیه کتاب می‌توانید از طریق سامانه ارسال کتاب «کتاب‌رسان» به نشانی @ketabresan (در تلگرام، بله و سروش) و یا راه‌های ارتباطی ذیل اقدام نمائید.

دانلود نسخه الکترونیکی کتاب

برای تهیه کتاب با ما تماس بگیرید

☎️۰۹۳۷۱۱۲۰۰۳۵

☎️ ۰۹۳۰۲۹۵۹۱۵۹

🆔 @massiradmin

این اثر که حاصل تجربیات نویسنده در مدیریت وب‌سایت «خانواده و اینترنت» و تعامل با والدین و نوجوانان در کارگاه‌های آموزشی است، به معرفی مهم‌ترین خطرات پیش‌روی کودکان و نوجوانان در #فضای_مجازی می‌پردازد و والدین را نسبت به این مسائل آگاه می‌کند.

ارائه مثال‌های متنوع و استفاده از پیوست‌های چندرسانه‌ای جهت انتقال بهتر مباحث از نقاط مثبت این کتاب است.

کتاب فرزندپروری در عصر دیجیتال
کتاب فرزندپروری در عصر دیجیتال

نویسنده در مقدمه کتاب فرزندپروری در عصر دیجیتال اینگونه آورده است:

فناوری اطلاعات و اینترنت دنیای جدیدی برای ما ساختهاند؛ دنیایی پر از نوآوری و خلاقیت، دنیایی که در آن تعاریف سنتی ارتباطات تغییر کرده و هر روز شاهد ظهور پدیدهای جدید هستیم. پدیدههایی که هرکدام میتوانند در سبک و شیوۀ زندگی ما تأثیرگذار باشند و ما را مجبور کنند که خود را با آنها تطبیق دهیم.
موبایلهای هوشمند، بازیهای رایانهای، رسانههای اجتماعی و بسیاری پدیده های جدید با زندگی ما آمیخته اند و جنبۀ تازهای به زندگی ما افزودهاند، وجهی که ما به آن فضای مجازی یا دنیای سایبری میگوییم.
فضای مجازی در کنار همۀ فواید و محاسن خود، مانند همۀ پدیدههای عالم، مخاطرات و آسیبهایی نیز به همراه دارد و در این بین، کودکان و نوجوانان بیش از دیگر اقشار به آن وابستگی پیدا کردهاند. متأسفانه زیادند والدینی که به دلیل شکاف بین نسلی و ناآشنایی با فناوری، به جنبههای تاریک فضای مجازی آشنایی ندارند و قدرت و مهارت همراهی فرزندان خود را از دست دادهاند.
این کتاب که حاصل تجربیات نویسنده در مدیریت وبسایت «خانواده و اینترنت»
www.familyweb.ir و تعامل با والدین و نوجوانان در کارگاههای آموزشی است، سعی دارد به زبانی ساده و کاربردی مهمترین خطرات پیش روی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را به والدین معرفی کند و متناسب با هر موضوع راهکارهای پیشگیری و کنترل دامنۀ آسیب را آموزش دهد.
شما در این کتاب با موضوعاتی مانند اعتیاد اینترنتی، بازیهای رایانهای، دوستی های اینترنتی، رفتارهای بیمارگونه در شبکه های اجتماعی، رابطۀ فضای مجازی و اعتیاد به مواد مخدر، سواد رسان های، شیوه های آشنایی کودکان با سواد رسانه ای، مخاطرات فضای مجازی برای امنیت و حریم خصوصی کودکان و نوجوانان و راهکارهای پیشگیری و کنترل آنها آشنا میشوید.

برای کاربردی تر شدن کتاب فرزندپروری در عصر دیجیتال و آشنایی بهتر خواننده با مفاهیم و آموزشهای ارائه شده، در بخشهای مختلف ویدئوهای مرتبط با موضوع در نظر گرفته شده است. خواننده میتواند با استفاده از این ویدئوها، مثالها و آموزشهای لازم را به صورت چندرسانه ای دریافت و از آنها استفاده کند.

در پایان، مشتاق دریافت پیشنهادها، انتقادات و نظرات شما خوانندگان گرامی هستم.
علیمحمد رجبی
info@familyweb.ir
www familyweb.ir

🖇جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از انتشار کتاب فرزندپروری در عصر دیجیتال ، ما را از طریق سایت، اینستاگرام و کانال « خانواده و اینترنت» و یا مؤسسه مسیر رسانه دنبال نمایید.

massir.ir
:id: @massir_resane
:id: @massiradmin

کانال سروش انجمن خانواده و اینترنت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا