میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای | خانواده و فضای مجازی
میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای – شرکتهای قانونی فروش مستقیم که از طرحهای درآمدزایی چندسطحی استفاده میکنند کاملا با طرز فکر Get rich quick (سریع پولدار شدن) در تضاد هستند. افرادی که درآمد خود را افزایش داده اند، این کار را آهسته و در بلند مدت انجام داداه اند.
هزینه ورود به بازاریابی شبکه ای چقدر است؟
هنگام ورود به یک شرکت بازاریابی شبکهای باید سه هزینه را در نظر داشت: ثبت نام، ثبت سفارش و آموزش.
مطابق قانون ورود به شرکتهای بازاریابی شبکهای نباید هزینهای داشته باشد. در صورت دریافت هزینه ورود و ثبتنام، این احتمال بیشتر میشود که درآمدزایی از طریق استخدام افراد حاصل میشود و نه از طریق فروش محصولات.
از آنجایی که هزینه ثبت نام اولیه بالا ، باعث جلب توجه قانونگذاران ونهادهای نظارتی میشود، معمولا شرکت هایی که مرتکب این تخلف می شوند، مبالغ کمی را به عنوان ثبت نام اولیه دریافت می کنند که این مبلغ در تعداد زیاد قابل توجه خواهد شد. البته در حال حاضر حتی شرکتهایی که از لحاظ اخلاقی و قانونی مورد سوال هستند نیز ترجیح میدهند که هزینه ثبت نام دریافت نکنند و از ابزارهای دیگر برای درآمدزایی استفاده کنند.
یکی از راههای غیراخلاقی درآمدزایی، استخدام افراد و اجبار آنان برای خرید است. تمام شرکتهای قانونی سیاستهایی اتخاذ کرده اند که با این وضعیت مقابله کند. از سوی دیگر برخی شرکتها که اصول اخلاقی را رعایت نمیکنند بازاریابان خود را به ثبت سفارش بیش از اندازه ترغیب می کنند. این شرکتها تلاش میکنند محصولات خود را در قالب بسته های بسیار گران به بازاریابان جدید بفروشند. به عنوان مثال بازاریاب جدید با خرید چندین میلیون سفارش، می تواند از تخفیف ویژه بهره مند شود. مردم باید از عضویت در شرکت هایی که آنها را به خرید حجم انبوه محصولات در ابتدای کار ترغیب می کنند امتناع ورزند. میزان سفارش اولیه باید با میزان فروش مورد انتظار بازاریاب تطابق داشته باشد.
همچنین در شرکتهای بازاریابی شبکهای قانونی نباید هزینهای بابت امور آموزشی دریافت گردد. اینکه بازاریابان بدانند در سیستم آموزش چه مطالبی باید برای آنها تدریس شود از اهمیت زیادی برخوردار است. بیشتر مطالبی که کارآموزان در این سیستم های آموزشی میآموزند، مطالبی کاربردی هستند. کارآموزان باید سیستم آموزشی را ارزیابی کنند. برای انجام این کار آنها میتوانند قبل از اینکه عضو طرحی بشوند، در یکی از جلسات آموزشی مربوط به آن شرکت نمایند.
چه مقدار کار نیاز است؟
تعداد زیادی از جوانان با مشکل اشتغال مواجه هستند و اغلب به دنبال روشی هستند که با صرف کمترین زمان وضعیت مالی خود را بهبود بخشند. آنها در جلساتی که برگزار میشود دچار هیجان میشوند. یک فرد شیک پوش با یک ماشین مدل بالا در آن جلسه حاضر میشود و به آنها قول میدهد که میتوانند با تلاش کم، به سرعت ثروتمند شوند و حضار با توجه به ظواهر، به حرفهای وی اعتماد میکنند. فرد جوان با خود فکر میکند که پدر و مادرش اشتباه میکردند و او توانسته شغلی را پیدا کند که در ازای انجام هیچ کاری، درآمد کسب کند.
نکته اینجاست که شرکتهای قانونی فروش مستقیم که از طرحهای درآمدزایی چندسطحی استفاده میکنند کاملا با طرز فکر Get rich quick (سریع پولدار شدن) در تضاد هستند. افرادی که درآمد خود را افزایش داده اند، این کار را آهسته و در بلند مدت انجام داداه اند. تنها افرادی در این کسب و کار موفق میشوند که طرز فکر کارآفرینی داشته باشند و به دنبال پیشرفت منطقی و توسعه تیم های مستقل فروش و نمایندگان باشند.
طبیعی است که تمام شرکتهایی که برای فروش مستقیم بازاریاب جذب می کنند، بر درآمد فرد تاکید دارند و روی بالاترین پتانسیل آن تمرکز میکنند. آنها از نمونه های موفق ترین بازاریابان استفاده میکنند. اینکه از آنها انتظار داشته باشیم به نحو دیگری عمل کنند، مانند این است که از کسب و کارهای دیگر در جهان بخواهیم که محصولات و خدمات خود را به طور کاملا مثبت نشان ندهند. شرکت های فروش مستقیم قانونی نیز برای جذب بازاریاب، جنبه مثبت کاری که انجام میدهند را به نمایش میگذارند. اما بین تبلیغ پر سر و صدای محصولات و پنهان کردن واقعیت تفاوت زیادی وجود دارد. هنگامی که بازاریابان در مورد درآمد آسان یا سریع صحبت میکنند باید به آنها بگوییم که در فروش مستقیم چنین چیزی وجود ندارد. برای رسیدن به درآمد پایدار و سودمند در فروش مستقیم، زمان و کار لازم خواهد بود. اگر هنگام عضویت مطلبی بر خلاف این موضوع به بازاریاب ارائه شود، نشان دهنده علائم خطر در مورد شرکت است.
منبع: ایران هشدار
به کانال تلگرامی انجمن خانواده و اینترنت بپیوندید. familyweb@
میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای میزان هزینه و کار لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای