خانواده و فضای مجازی آشنایی با چند مرورگر امن
پیشگیری از جرایم اینترنتیمقالات

آشنایی با چند مرورگر امن

آشنایی با چند مرورگر امن

آشنایی با چند مرورگر امن : انتخاب مرورگر امن و استفاده از آن موضوع بسیار مهمی است که با امنیت شما رابطه مستقیم دارد. اگر از مرورگری امن استفاده نکنید برای امنیت شما مشکل ایجاد خواهد شد؛ چرا که به راحتی اطلاعات وب‌گردی شما قابل دسترسی و ردیابی خواهد بود. در این مقاله آموزشی مرورگرهای امن را در سیستم‌عامل‌های مختلف به شما معرفی می‌کنیم.

آشنایی با چند مرورگر امن
آشنایی با چند مرورگر امن

مرورگر DuckDuckGo، یک ابزار امن در سیستم‌عامل اندروید و iOS است. این مرورگر هیچ اثری از شما به جا نمی‌گذارد و شما می‌توانید با آن به صورت کاملا امن وب‌گردی کنید. این ابزار ضمن این‌که از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند، می‌تواند ردیاب‌های تبلیغاتی را، که در صفحات مختلف به شکل‌های گوناگون موجودند، شناسایی و ارتباط‌‌‌شان را با سیستم شما به طور کامل مسدود کند. موتور جستجو DuckDuckGo هم از نمونه‌های امن و مناسب است که استفاده از آن را به کسانی که دنبال یک موتور جستجو امن هستند، توصیه می‌کنیم.

بسیاری از کاربران iOS و اندروید قطعا درباره مرورگر Dolphin Browser شنیده‌اند. این مرورگر علاوه بر سرعت بالای بارگذاری صفحات وب، این قابلیت‌ها را دارد: دسترسی به افزونه‌های مفید (add-ons)؛ گرافیک مناسب که باعث می‌شود شما تصاویر، منوها و دیگر جزئیات را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید؛ تم‌های رنگارنگ؛ پشتیبانی از چندین زبان و استفاده از چندین تب. این ابزار از نظر تنوع ویژگی‌هایش جزء مرورگرهای محبوب در اندروید است که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. برای دانلود این مرورگر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

آشنایی با چند مرورگر امن

مرورگر UC Browser، نزد کاربران اندروید و iOS بسیار محبوب است و قابلیت‌های خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مسدودکردن صفحات پاپ‌آپ؛ بهینه‌سازی ترافیک مصرفی؛ بهینه‌سازی و فشرده‌سازی بارگذاری صفحات وب و بارگذاری سریع وب‌سایت‌ها از قابلیت‌های خوب و ممتاز این مرورگر است. همچنین این مرورگر سرعت دانلود بالایی دارد.

Maxthon هم یکی از مرورگرهای محبوب میان کاربران ویندوز، مک، iOS و اندروید است. این ابزار قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله به راحتی می‌توانید کوکی‌ها، تاریخچه وب‌گردی و پسوردهای ذخیره‌شده در آن را حذف کنید. همچنین می‌توانید مشخص کنید که بعد از بستن مرورگر، کلیه اطلاعات وب‌گردی شما حذف شود. از دیگر قابلیت‌های خوب این مرورگر، مسدودسازی تبلیغات است. برای دریافت Maxthon به سایت رسمی آن مراجعه کنید.

منبع: توانا

دانلود پاورپوینت آسیب های اجتماعی شبکه های مجازی

دانلود پاورپوینت سبک زندگی و فضای مجازی

خانواده و فضای مجازی

 

آشنایی با چند مرورگر امن

کانال سروش انجمن خانواده و اینترنت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا