تالیفاتفعالیت هاکتابخانه

کتاب چیستی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی

بازدیدها: 65

کتاب چیستی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی

کتاب چیستی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نوشته‌ی علی محمد رجبی، به بررسی ویژگی‌های فضای مجازی، مفهوم رسانه‌های اجتماعی یا شبکه‌های اجتماعی، تیپ‌های شخصیتی کاربران اینترنت، وضعیت استفاده نوجوانان از شبکه‌های اجتماعی و … می‌پردازد.

تغییر رسانه‌های اجتماعی از پست و تلگراف به فیس بوک و توییتر نشان می‌دهد انسان سال‌هاست که متناسب با فناوری در اختیار از رسانه‌های اجتماعی مختلف بهره برده است.

هدف اصلی شبکه‌های اجتماعی برقراری ارتباط بین افراد است. پایه و اساس شبکه‌های اجتماعی اساسا سمت انسان می‌باشد، این انسان‌ها هستند که پروفایل‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و باعث می‌شوند تا دیگران بر اساس اطلاعات شخصی که در مورد آن‌ها انتشار یافته با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.

فهرست مطالب

مقدمه
فضای مجازی چیست؟
ویژگی‌های فضای مجازی
دلایل استمرار و گسترش فعالیت اجتماعی در فضای مجازی
ابزارها و امکانات انسان در فضای مجازی
مفهوم رسانه‌های اجتماعی یا شبکه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی social media
سیرتکامل رسانه‌های اجتماعی
نرم افزار پیام رسان اجتماعی social messenger
پر مخاطب‌ترین رسانه‌های اجتماعی جهان
وضعیت کاربری پیام رسان‌های داخلی
تعداد کاربران ایرانی اینیستاگرام
وضعیت تلگرام در ایران
تیپ‌های شخصیتی کاربران اینترنت
رفتارهای اینترنتی کاربران
رابطه بین میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی و تغییر در سبک زندگی جوانان
وضعیت استفاده نوجوانان از شبکه‌های اجتماعی
آمار جستجو در صفحات پربازدید ویکی‌پدیای فارسی
گروه‌بندی آسیب‌های فضای مجازی

کانال سروش انجمن خانواده و اینترنت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 3 =

بستن