تالیفاتفعالیت هاکتابخانه

کتاب حریم خصوصی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی

بازدیدها: 15

کتاب حریم خصوصی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی

کتاب حریم خصوصی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نوشته‌ی علی محمد رجبی، به بررسی چگونگی کلاهبرداری در فروشگاه‌های اینترنتی، تهدیدات امنیتی در شبکه‌های اجتماعی، سرقت هویت و… می‌پردازد.

درجه خصوصی بودن اطلاعات بستگی دارد به اینکه مردم جامعه چگونه این اطلاعات را دریافت می‌کنند و با آن برخورد خواهند کرد که به نوبه‌ی خود به شرایط زمان و مکان وابسته است.

کلاهبرداری از طریق سایت‌های جعلی، فروشگاه‌های اینترنتی، کلاهبرداری در پوشش فروش اجناس دست دوم و در پوشش برنده شدن در مسابقات، کشاندن قربانی پای دستگاه خودپرداز و یا کلاهبرداری در قالب ثبت‌نام رایانه شیوه‌های مرسومی هستند که کلاهبرداران از آن‌ها برای به دست آوردن اموال دیگران استفاده می‌کنند.

فهرست مطالب

مقدمه
تعریف حریم خصوصی
انواع حریم خصوصی
تهدیدات امنیتی در شبکه‌های اجتماعی
سرقت هویت
نشت اطلاعات
کلاهبرداری
پیشگیری از کلاهبرداری در فروشگاه‌های اینترنت
مزاحمت اینترنتی
هتک حیثیت
مهم‌ترین راه‌های آلوده شدن کامپیوتر به بدافزار
خرید امن اینترنتی
پرداخت امن اینترنتی
توصیه‌نامه
مراقب باشید
توصیه‌های مهم برای حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی
سخن پایانی

کانال سروش انجمن خانواده و اینترنت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

بستن