مقالاتمقالات آموزشی

ویژگی های بهترین محصولات یک شرکت بازاریابی شبکه ای | خانواده و فضای مجازی

ویژگی های بهترین محصولات یک شرکت بازاریابی شبکه ای

ویژگی های بهترین محصولات یک شرکت بازاریابی شبکه ای – کالایی که یک شرکت بازاریابی شبکه ای ارائه می کند، درنهایت تعین کننده میزان و دوام موفقیت بازاریابان آن شرکت است.

کالایی که یک شرکت بازاریابی شبکه ای ارائه می کند، درنهایت تعین کننده میزان و دوام موفقیت بازاریابان آن شرکت است. نکته ای که همه بازاریابان باید مد نظر داشته باشند این است که این کالا ها باید مطلوب باشند و به نحو مناسبی ارائه شوند. بازاریابان باید قویاً احساس کنند که کالاها ضروری است و آنقدر خوب است که استفاده از آن ها چه در زمان حال و چه در آینده واجب است؛ یعنی آن کالا جزء کالاهای ضروری است. وقتی بازاریابان چنین احساسی داشته باشند می توانند این حس را به مشتریان و همکاران آتی شان انتقال دهند.

تجربه ثابت کرده بهترین محصولات برای عرضه در فروش مستقیم محصولاتی هستند که طیف وسیعی از نیاز های مصرف کنندگان را برآورده کند. برخی از ویژگی هایی که توسط اکثر کارشناسان برای محصولات مناسب عرضه در بازاریابی شبکه ای عنوان شده است، عبارتند از: ۱- مصرفی بودن زیرا پر مصرف ترین کالاها، کالاهای مصرفی هستند و در سبد خرید اکثر خانوار ها قرار می گیرند. ۲- قیمت متناسب با ارزش کالا ۳- کیفیت مناسب که سطحی از رضایت را در مصرف کننده به وجو آورد.

کالاهایی که ویژگی های ذکر شده را دارا باشند، تکرار خرید برای آن ها صورت می گیرد و این تکرار خرید درآمد کوتاه مدت و اضافی را برای فروشنده مستقیم به ارمغان خواه آورد.

نکته مهم دیگر در مورد کالاها و خدمات منحصربه فردبودن آن ها است. منحصر به فرد بودن کالا از جمله مواردی است که آینده یک بازار را تضمین می کند. اگر یک مشتری نتواند کالایی را از هیچ جا مگر مراجعه به شما تهیه کند، این یعنی یک برگ برنده برای شما.

علاوه بر همه این ویژگی ها، لازم است خدما پس از فروش نیز به مشتریان برای جلب اعتمادشان ارائه شود. یکی از این خدمات پاسخگویی به سؤالات مشتریان، ارائه اطلاعات در مورد محصولات و حل مشکلات آن هاست. همه این موارد منجر به رضایت مشتریان، این رضایت منجر به افزایش درآمد شما خواهد شد.

به کانال تلگرامی انجمن خانواده و اینترنت بپیوندید. familyweb@

 

 

مطالب مشابه

بستن